De volgende vier weken ('rustige periode') - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van bas vossen - WaarBenJij.nu De volgende vier weken ('rustige periode') - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van bas vossen - WaarBenJij.nu

De volgende vier weken ('rustige periode')

Door: Bas Vossen

Blijf op de hoogte en volg bas

19 Maart 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Alweer een maand geleden dat ik een blog heb geschreven, Familie begint weer te vragen om een blog dan weet je dat het weer tijd wordt.

waar ik vorige maand mee eindigde, begin ik nu mee. Roturua. een tripje met studenttrips en we gingen raften. jaja dat was mooi om te doen man. die trip duurde 2 dagen en op zaterdagmiddag gingen we raften. dat was zo leuk om te doen. de waterval was 6 meter hoog en dan in een boot ervanaf is gaaf man. niet omgeklapt, gelukkig zou ik maar zeggen. sávonds op stap uiteraard in de lava bar naast het hostel. leuke avond niet heel bijzonder. zondag met de skilift boven op een berg, heuvel geweest, om te ludgen. ludgen is gewoon een combinatie van roddelen en karten, dus lekker snel bijna uit de bocht gevlogen maar ging net goed. na het ludgen zijn we naar het ogo gegaan, dan zit je in een plastic bal en rol je de heuvel af dat is ook heel leuk. en dat was mijn tripje roturua wel een maand geleden al weer, ook ik ervaar nu dat tijd hier snel gaat.

verder moet ik bekennen redelijk rustig weekje omdat ik 2 weekenden heb moeten werken. dus dat weekend erna naar waiheke island geweest. daar wat rondgekeken, op het strand gelegen en wat gegeten daar in een leuk restaurantje. was een mooie dagtrip op zaterdag. de zondag moest ik dus werken, en daarna kwam arjen nog even langs, was gezellig. wat gechillt en uit eten geweest was leuk. doordeweeks probeer ik zo goed en zo kwaad mijn plan te maken, dit gaat soms goed en soms ook niet. even wachten op feedback dat ik weer echt verder kan.

zaterdag 7 maart moest ik ook werken dus ook weer geen weekend trip voor mij toen. zondag moest ik ook werken en kon ik niet mee met die auckland city tour wat wel jammer was maarja, is maar een city tour.
dat weekend daarna was ik wel vrij want vanaf 11 maart tot vandaag was ik vrij. Heb natuurlijk ook heel wat voor school kunnen doen want dat was belangrijk, eerlijk gezegd een paar van deze vrije dagen zijn dus office dagen voor mijn schoolwerk maar als ik iets wil plannen dan is het mogelijk om dat allemaal te verschuiven. die donderdag de 12de ben ik met 2 anderen naar het westen gereden. een hike gedaan van 2 uur heen en terug, waterval gezien was weer nice en nog even strand meegepakt gezwommen en zo door was leuke dag die donderdag. vrijdag de 13 was het met de trein naar het zuiden oei vrijdag de 13, maar ging goed. iemand zei dat die treinen tijdens spits helemaal vol zouden zitten maar dat viel reuze mee. dan kennen ze die treinen in nederland nog niet hoor, of anders die bussen. dus naar pukekohe geweest en daar opgehaald door arjen want ik zou is gaan kijken waar arjen eigenlijk verbleef. gebbq en daarna naar de saloon geweest met die maten van arjen. gezellige groep man was leuk, allemaal uit het zuiden van nederland dusja. zaterdag vroeg opgestaan en 3 uur gereden naar taupo om the gaan SKYDIVEN. van 15.000ft lekker omlaag vallen, beetje winderig daarboven maar zo leuk om een keer gedaan te hebben. ik heb ook foto's en zelfs een video, link van de video bij mijn moeder zijn die heeft die. foto's komen nog moet eerst ff de goeden ertussenuit zoeken. weer 3 uur teruggereden en om 12 uur s'nachts in auckland aangekomen en op stap geweest tot 5 uur. zondag ging de wekker weer en ging ik ergens met arjen ontbijten, arjen bleef trouwens ook voor 1 nachtje in het hostel slapen. beetje gechillt verder en niet meer zoveel gedaan.

Deze week is een rustige week, veel aan school gewerkt, vooral m&P, wat een stomme opdrachten zijn dat toch he. dalijk werken hier en zondag ook werken. zaterdagavond afscheidsfeestje van 3 stagiaires die teruggaan en dan verhuizen wij met zijn 3en ook naar die internkamer aan de andere kant.

ik moet mijn blog toch iets vaker bijhouden want elk weekend is weer iets anders en je vergeet haast de weekenden die een maand eerder lagen. dus wss om de 2 weken een blog ofzo.

kia ora
Bas

p.s. afgelopen dinsdag was het st-patricks day dus dat was in het groen verkleden en naar een ierse pub gaan. die ieren kunnen drinken niet normaal maar dat was echt zo gezellige avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

bas

Actief sinds 18 Feb. 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 3495

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 26 Juni 2015

Auckland, Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: